כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות: מקהלת ״הכל באסה״ ומקהלת ״הכל סבבה״. בקיצור - ״באסה סבבה״.

Oct 19, 2020 · 4:15 PM UTC

324
222
50
1,646
0
Replying to @netanyahu
כשתלך סוף סוף בע"ה או בעזרת אחרים הכל יהיה סבבה!! רק לך!!
Replying to @netanyahu
מה שנשאר שאת עדיין עושה טוב.. ממציא סלוגנים...🤦
2
Replying to @netanyahu
ל ך ! לך בסבבה.
" לא ארץ נכריה לקחנו ולא ברכוש נכרים משלנו כי אם נחלת אבותינו, אשר בידי אויבינו בעת מן העתים בלא משפט נכבשה; ואנחנו, כאשר הייתה לנו עת, השיבונו את נחלת אבותינו...! " ~ שמעון התרסי, בספר המקבים א', ט"ו,
1
Replying to @netanyahu
מה שאומרים זה חד וחלק שנכשלת. ותאכלס גם לא רק האופוזיציה. אז יאללה, לך. שחרר. בחיי שמיצינו את הרעל, השיסוי והפלגנות שאתה מפזר כאן מדי יום ביומו. נכשלת.
1
Replying to @netanyahu
מטורף שאתה יודע לעשות את שניהם במקביל- גם לטעון שרק אתה סבבה וגם לטעון שכל השאר באסה. באמת רק ביבי.
1
Replying to @netanyahu
לך תמכור חמוצים שקרן.
Replying to @netanyahu
לא יודעת ... אני שומעת שוחד, מרמה והפרת אמונים, כישלון נחרץ בניהול משברים ואף דיבור על בגידה. אבל זה כנראה כמו שאתה רואה מחלפים כשאנחנו תקועים בפקקים.
1
Replying to @netanyahu
זה בעיה קשה שחוץ מבאסה וסבבה אתה לא שומע כלום, כנראה שרבע מליון מפגינים שצועקים לך זה לא מספיק ברור. נצעק חזק יותר בשבת הבאה.
1