כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות: מקהלת ״הכל באסה״ ומקהלת ״הכל סבבה״. בקיצור - ״באסה סבבה״.

Oct 19, 2020 · 4:15 PM UTC

324
222
50
1,646
0
Replying to @netanyahu
רוב העם איתך
Replying to @netanyahu
בקיצור - ״לך הביתה״
Replying to @netanyahu
כרגיל מסית! ראש ממשלה כישלון! נמאסת!
Replying to @netanyahu
באסה סבבה חחחחח ונפתול דרך אגב לא יהיה ראש ממשלה חחחחחח אין לו את זה קורא לעצמו ימינה. הוא שמאלה שמאלה השמאלני הזה
Replying to @netanyahu
קצר ולעניין!
Replying to @netanyahu
🤓👑🎓🎓🎓👺☻☻☻☻✊🖒👏👏👏
Replying to @netanyahu
אופוזיציה נגד הבעד ובעד הנגד לא משנה כמה דברים טובים יעשו, הם נגד וכשקורה משהו פחות מוצלח, הם בעד... Thats it!!
Replying to @netanyahu
סגר סגר סגר סגר
Replying to @netanyahu
מי זה אמרתם ?!?!? למי אתה מקשיב ???? ואם אתה מקשיב ל״הם שאומרים״ אז תקשיב להם שאומרים לך ללכת הביתה !!!!!!!!!
Replying to @netanyahu
כדי לקדם אותנו לתחילת שלטון עולמי אתה מתכוון ?