כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות: מקהלת ״הכל באסה״ ומקהלת ״הכל סבבה״. בקיצור - ״באסה סבבה״.

Oct 19, 2020 · 4:15 PM UTC

324
222
50
1,646
0
Replying to @netanyahu
מיליונים למלוניות שהפכו בתי נופש בחינם לעניים חרדים, מקום לכניסה להריון לחיילות, ומדגרות קורונה. שתיסגרנה מיד והכסף יופנה למערכת הבריאות.
1
Replying to @netanyahu
תסיר ת'סגר הילדים שלנו הולכים לאיבוד, בהצלחה האדירה
1
Replying to @netanyahu
רמת דיון של נטע ברזילי. אולי נשלח אותך לאירוויזיון? אתה מאד ייצוגי. @netanyahu #LockHimUp
3
Replying to @netanyahu
הכל חרא בגללך
1
Replying to @netanyahu
תמיד היית קופירייטר, לא ראש ממשלה. זה עובד על הבייס שמחפש סיסמאות
2
9
Replying to @netanyahu
אני בא אלייך מוצ"ש להגיד לך שלום ולהקריס אותך כמו שעשית לנו . ולסכסך אותך בבית עם שני החולי נפש כמו שסכסכת אותי עם האחים שלי בימין .
1
1
4
Replying to @netanyahu
אתה מזיע ביבי! ואז אתה מתחיל לשייך אנשים. מי שתומך בך הוא מלח הארץ, מי שלא- שמאלן, אנרכיסט, בוגד ועוד שלל מחמאות. אני שמאלן, חילוני וכל מה שאתה שונא, אבל בניגוד לבן שלך אני הייתי לוחם, וסיימתי 18 שנות מילואים קרביים לפני שנתיים. כמובן שאני משלם מיסים ונאמן למדינה. מושחתיהו לך!
1
3
Replying to @netanyahu
תבקש מטופזי שיארגן צלם עם עם פח של סבבה ופח של באסה.
1
1
Replying to @netanyahu
לא הבנתי, אתה לא מסוגל מנהל מדיניות עקבית וכל ההחלטות שלך מתקבלות רק אחרי צעקות מהאופוזיציה?
1
5
Replying to @netanyahu
אז אני מבין שאת מטבע הלשון הזה אנחנו הולכים לשמוע עוד הרבה. תעשה טובה ותשתדל שזה ישמש אתכם שבוע גג
2