כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות: מקהלת ״הכל באסה״ ומקהלת ״הכל סבבה״. בקיצור - ״באסה סבבה״.

Oct 19, 2020 · 4:15 PM UTC

324
222
50
1,646
0
Replying to @netanyahu
תתבייש לך
Replying to @netanyahu
ובקואליציה שלך זה ממש אבניבי
Replying to @netanyahu
שקלת קריירה של ראפר ?
Replying to @netanyahu
השמאל זיהה ראשון ליברמן הצטרף החרדים? מצפצפים על הנחיות שלך אפילו בנט כבר מבין מה נשאר? עדר עיוור ומוסת, ולהקת מלוקקים שתעלם ביחד איתך נכשלת, הרסת, החרבת - תתפטר!
Replying to @netanyahu
מצאת משחק מילים חדש שכל המקהלה שלך תזמר עכשיו: באסה סבבה.אתה פשוט איש מסוכן, מפלג, לך
Replying to @netanyahu
בזה אתה הכי טוב, אה?? לשסות, ללגלג, לעשות שואו... #התפקחתי
Replying to @netanyahu
כל כך צודק וכל כך נכון!! כל מילה בסלע!!