כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות: מקהלת ״הכל באסה״ ומקהלת ״הכל סבבה״. בקיצור - ״באסה סבבה״.
Oct 19, 2020 · 4:15 PM UTC
324
222
50
1,646
0












