כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות: מקהלת ״הכל באסה״ ומקהלת ״הכל סבבה״. בקיצור - ״באסה סבבה״.

Oct 19, 2020 · 4:15 PM UTC

324
222
50
1,646
0
Replying to @netanyahu
לך לעזאזל מנהיג עלוב!! מושחת!!! שפן של החרדים
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה הפרת אמונים. תעמוד למשפט כמו אזרח מן השורה. תפסיק לילל.
1
GIF
Replying to @netanyahu
פעם היו פה מנהיגים שפעלו בנחישות ולא כל בעזה סבבה היו משנים את דעתם. כנראה כך זה כשאין לך דרך מההתחלה.
Replying to @netanyahu
כתבת לבד?
1
Replying to @netanyahu @q205935
יומולדת שמח. בטח הבת ושלושת הנכדים יבואו לומר יומולדת שמייח לסבוש.
1