כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות: מקהלת ״הכל באסה״ ומקהלת ״הכל סבבה״. בקיצור - ״באסה סבבה״.

Oct 19, 2020 · 4:15 PM UTC

324
222
50
1,646
0
Replying to @netanyahu
אתה ציניקן על חשבון מעל 2000 מתים ... נכשלת ... לך
Replying to @netanyahu
השגת את המיליון ש"ח של החזרי המס??
Replying to @netanyahu
ואתה ראש ממשלה !!! ירדת מהפסים לגמרי ! אתה מנסה לבדר אותנו ? מושחת! לך ! לך ! לך !!
Replying to @netanyahu
רק למה כל דבר אתם עושים כי ביקשו? מה אתם חליל של התקשורת? איפה המדיניות איפה האסטרגיה?
Replying to @netanyahu
אלוף כל האמת
Replying to @netanyahu
מה את. מקשקש. לא מעניין. חדל. תפנה את הבמה. מושחת נמאסת!!!
Replying to @netanyahu
הכל סבבה, לך שתה בירה
Replying to @netanyahu
משהו אתה!! כל היום עושה רק מה שאחרים אומרים. אתה תמיד בסדר וכל השאר לא. אולי תתחיל להנהיג? אולי תתחיל לקדם אחדות בעם? אולי תתחיל למשול בחרדים? ולא רק להפנות את הלחי השנייה.