כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות: מקהלת ״הכל באסה״ ומקהלת ״הכל סבבה״. בקיצור - ״באסה סבבה״.

Oct 19, 2020 · 4:15 PM UTC

324
222
50
1,646
0
Replying to @netanyahu
תת רמה של ציוץ
Replying to @netanyahu
שקרן! רמאי נוכל!
Replying to @netanyahu
שקרן! אירופה לא בסגר כמו ישראל. רחוק מזה! שקרן רמאי נוכל לך לך לך
Replying to @netanyahu
אתה כל כך 2019
Replying to @netanyahu
עשינו מהלימון לימונדה. מה . מה. פתאום. בלי שטיקים ובלי טריקים. אמרות הכנף של ב . נתניהו
Replying to @netanyahu
************* זהירות ************* המציג בסירטון הוא שחקן, מומחה ברטוריקה , קשקושים , שפת גוף ומניפולציות.
Replying to @netanyahu
אז בעצם אתה אומר שהאופוזיציה ניהלה את המשבר.. אולי כדאי שתעביר מפתחות כי אפילו לדעתך אתה לא מתפקד.
Replying to @netanyahu
Have Peace. Get a smoothie
Replying to @netanyahu
מי זה "אתם" ו"אמרתם"? מה אתה עושה כל מה שאומרים לך לעשות? הקטע זה לא שאתה מנהל את העסק בעצמך?