כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות: מקהלת ״הכל באסה״ ומקהלת ״הכל סבבה״. בקיצור - ״באסה סבבה״.

Oct 19, 2020 · 4:15 PM UTC

324
222
50
1,646
0
Replying to @netanyahu
אריך הונקר. מזרח ברלין. 8 בנובמבר 1989.
Replying to @netanyahu
כישלון זה השם שלך! עוד לפני הנאשם, המפלג, המשניא אתה כישלון פוליטיקאי קטן, הרש"פ ועזה מתנהלים בקורונה טוב ממך.
Replying to @netanyahu
איך הסקודה החדשה של צרה'לה? כמה עושה מאפס לילד ז'?
Replying to @netanyahu
ביבי ספר לנו איך הצלחת לשכנע את החרדים לא ללכת להיבדק על מנת לראות איך הצלחת להוריד את התחלואה? אתה עושה הכל מכל לפגוע בנו על מנת להיטיב עם החרדים. מתי הסגר השלישי?
1
Replying to @netanyahu
בקיצור - כתב אישום על שוחד מירמה והפרת אמונים
1
Replying to @netanyahu
לא הבנתי, עשית מה שצעקו לך מהיציע? איזה מנהיג עושה דבר כזה חסר אחריות? מנהיג לחוץ? מנהיג לחיץ? בקיצור, אתה מנהיג לחיץ לחוץ
1
Replying to @netanyahu
מסכים לחלוטין