ההחלטות שלנו היו נכונות: לפני הסגר היינו עם 9,000 נדבקים ביום, היום פחות מ-1,000. היינו בשיעור הדבקה של 15.5% והיום 3.5%. עכשיו מצבנו טוב יותר מרוב מדינות אירופה! אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל.

Oct 19, 2020 · 12:57 PM UTC

326
137
24
1,024
0
Replying to @netanyahu
תתפטר מושחת זאת תהייה ההחלטה הכי טובה שאתה יכול לקבל כל עוד אתה רוהמ המושחת בתולדות האנושות אנחנו לא חיים
Replying to @netanyahu
דביל, זה היה המצב במאי, ומה השתנה. לך עבריין לך הביתה תתפטר אתה לא ראוי יותר!
Replying to @netanyahu
כשיתחילו להוסיף כוכבית כשמציגים את הנתונים ובה ירשמו את כל הסעיפים שנעלמו או השתנו אז תהיה משמעות להצהרות שלך. * רבע מכמות הבדיקות * סופ"ש * לא הולכים להיבדק כמו בעבר * אין נתוני אמת כי רוב התחלואה סמויה בקיצור ההצגה נמשכת ולכן אין אמון, הרווחת את זה ביושר.
Replying to @netanyahu
חחח, החלטות מכונות לסגור את כל המדינה?? אם באמת היינו מעניינים אותך, היית סוגר קודם ערים אדומות ולא מחכה לקטסטרופה וסוגר את כל המדינה. במה אצה מתגאה? באנשים שבורים כלכלית? נפשית? בחרדים שעושים מה שרוצים? על מה הגאווה??
Replying to @netanyahu
הכל ביחס לכמות הבדיקות
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה הכי טוב למדינה 👏💙
Replying to @netanyahu
ואני אומר שהסיבה האמיתית לירידה הדרמתית, היא שהפסקתם לבדוק בערים האדומות.
1
Replying to @netanyahu
כל הכבוד על ההחלטות הנפלאות לכולנו במדינתינו האהובה😍💞
Replying to @netanyahu
מדהים כמה כל מה שאתה עוסק בו הוא לנפח את האגו הנפוח שלך עוד קצת.
Replying to @netanyahu
בתכניתנו הבאה: איך למנוע התחשמלות - להוריד את המפסק הראשי. שמע, אתה גאון.