ההחלטות שלנו היו נכונות: לפני הסגר היינו עם 9,000 נדבקים ביום, היום פחות מ-1,000. היינו בשיעור הדבקה של 15.5% והיום 3.5%. עכשיו מצבנו טוב יותר מרוב מדינות אירופה! אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל.

Oct 19, 2020 · 12:57 PM UTC

326
137
24
1,024
0
Replying to @netanyahu
נתניהו, הצל את ישראל מנזקיך, מי כמוך יודע, שהיסטוריה נכתבת על ידי אינטלקטואלים חמורי סבר, מתעבי פופוליסטים, בזים להמון, לא על ידי בוחרים, בלי ח', מריעים. אבא היה מתבייש
Replying to @netanyahu
לֵךּ
Replying to @netanyahu
נו....טופפ...כמה בדיקות התבצעו?? שאלת המפתח.
Replying to @netanyahu
והיום לי ומעלה ממיליון אנשים אין פרנסה בגללך !!!!!
Replying to @netanyahu
ביבי העם לא מטומטם ... הרסת את הפרנסה את החופש ... לך כבר הביתה לקיסריה
Replying to @netanyahu
סגר הוא עדות לכישלון. אבל הנדסת התודעה שלך היא תמיד הצלחה.
Replying to @netanyahu
מאז מרץ ועד סוף אוגוסט התרשלת באופן חמור בהכנה לגל שני. למעשה לא עשית כלום כמעט. הסגר הוא אסון כלכלי וגם בתחום זה התנהלותך מדשדשת ומחדלית.
Replying to @netanyahu
מה פשר התקלות באיפור ו/או בבוטוקס היום?
נתניהו: משהו דפוק היום באיפור ו/או בבוטוקס כיוון שהאיפור והבוטוקס הם על חשבוננו, מגיע לנו דוח על התקלה... תמונה: נתניהו נואם במליאת הכנסת, היום צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת
Replying to @netanyahu
אם תהרוג אותנו יהיו אפס נדבקים. סגר מביא לצמצום בהדבקה. ניהול נכון של הטיפול במגפה מונע סגר ומצמצם את הנזק הכלכלי. חוסר ניהול וניהול רשלני הביא אותנו לסגר נוסף ולמיליון מובטלים. לך!
Replying to @netanyahu
להגיד שסגר הוא החלטה נכונה זה כמו להגיד שלהוריד את המכוניות מהכביש זאת החלטה נכונה למניעת תאונות. סגר הוא הודאה בכישלון. נכשלת, לך