ההחלטות שלנו היו נכונות: לפני הסגר היינו עם 9,000 נדבקים ביום, היום פחות מ-1,000. היינו בשיעור הדבקה של 15.5% והיום 3.5%. עכשיו מצבנו טוב יותר מרוב מדינות אירופה! אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל.

Oct 19, 2020 · 12:57 PM UTC

326
137
24
1,024
0
Replying to @netanyahu
שקר מהלך
Replying to @netanyahu
היי אני ממש אוהבת את המשפחת נתניהו פליז תענה לי פליז. 💖💗
Replying to @netanyahu
טראמפ צריך עזרה מהבוס אתה פשוט קיבלת את העזרה מהבוס נגיד תודה לאבא.
Replying to @netanyahu
אפשר עוד סגר? רוצים עוד סגר סגר סגר סגר סגר מושחת שכמוך אפס
Replying to @netanyahu
בובע מייסעס
Replying to @netanyahu
שחרר כבר
Replying to @netanyahu
״אל תערוץ ואל תחת...״
Replying to @netanyahu
תגיד לי - על מי אתה עובד ?? על מי ? הרסת את המדינה. עוף לנו מהעיניים כבר. לך
Replying to @netanyahu
נכון שסגר הואהמפלט האחרון אך הוא בלתי נמנע . הכל תלוי בציבור עכשיו . ישמרו על ההנחיות ולא נכנס לסגר 3