ההחלטות שלנו היו נכונות: לפני הסגר היינו עם 9,000 נדבקים ביום, היום פחות מ-1,000. היינו בשיעור הדבקה של 15.5% והיום 3.5%. עכשיו מצבנו טוב יותר מרוב מדינות אירופה! אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל.

Oct 19, 2020 · 12:57 PM UTC

326
137
24
1,024
0
Replying to @netanyahu
מזל טוב ליום הולדתך אושר בריאות ואריכות ימים טובים ומאושרים. תנסו לבדוק אם אפשר לפתוח עסקים קטנים של שירות אחד מול אחד כמו קוסמטיקה תספורות ציפורניים וכדומה תודה.
1
1
10
Replying to @netanyahu
מדובר על ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, ואין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים כל כך גורליים במדינת ישראל", טען אז נתניהו. "קיים חשש, אני חייב להגיד אמיתי - לא בלתי מבוסס, שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו ולא על פי האינטרס הלאומי,
1
Replying to @netanyahu
ד.ש ממשלת קנייבסקי
1
Replying to @netanyahu
תתחיל לארוז, מירי כבר אורזת! אפשרי גם לבחריין, צ'אד או קוסובו... 😄😄😄
2
3
Replying to @netanyahu
לפי העדכון האחרון אתה חוזר על אותה טעות פעם2 !!! (בממוצע זה יוצא 300 מתים לחודש) לך כדי שנוכל להתחיל לנקות! #מחדל_קורונה #ביביתתפטר #נכשלת
2
Replying to @netanyahu
ממרץ עד אוקטובר 300 מתים אנונימיים בחודש!!! מחדל שלך, הכל שלך! #לך
1
Replying to @netanyahu
סגר זה כשלון. לא הצלחה. מושחת, לך !
2
Replying to @netanyahu
ואין כלכלה... אם לא היית נכנע לחרדים לפני שלושה חודשים לא היינו כרגע בסגר. אם היית פועל עפי תוכנית הרמזור,לא היה סגר. גנב דעת. לך
1
2
Replying to @netanyahu
בניתוקך אפילו אינך מודע לכך שילדינו נהרסים וניזוקים, ואנו מובטלים. חמק לך מתחת לרדאר המגלומניות. מבחינתך, נגן האקורדיון, יצאנו מהסגר. הלו!!!! בכל אירופה לומדים ועובדים, גם בסגר.
1
Replying to @netanyahu
9000 ביום?? 15.5% הדבקה!? איך הגענו לכאלו מספרים? חייבים לברר מי היה ראש הממשלה לפני הסגר, ולדאוג שלא יהיה בשום תפקיד ניהולי יותר אף פעם.
1