ההחלטות שלנו היו נכונות: לפני הסגר היינו עם 9,000 נדבקים ביום, היום פחות מ-1,000. היינו בשיעור הדבקה של 15.5% והיום 3.5%. עכשיו מצבנו טוב יותר מרוב מדינות אירופה! אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל.

Oct 19, 2020 · 12:57 PM UTC

326
137
24
1,024
0
Replying to @netanyahu
כל הפרופסורים, הפרויקטורים וככמובן, איך לא, נצקצקנים למיניהם צריכים ללמוד ממך. את מה שאתה יודע הם לא ילמדו עוד 60 שנה.
1
Replying to @netanyahu
למה נתת להגיע ל 9000 נדבקים? לא סתם נתת. המתנת והמתנת עד שהגענו לשם כאילו במכוון. גם עכשיו, אחרי הסגר, אתה לא מתנהג כמו ראש ממשלה. מפחד מהחרדים, מתעלם מהמומחים, ומאחר שאנחנו יודעים שטיפש אתה לא אין שום דרך חיובית לתאר את מה שאתה עושה. 70% כולל תומכיך כבר מבינים זאת ו100% בסגר הבא
1
Replying to @netanyahu
כמה בדיקות עשו לפני הסגר וכמה היום? כמה מובטלים יש במדינה? כמה אתה משקר לציבור מאפס עד האפס שאתה?
2
Replying to @netanyahu
עוד שקר, הסגר לא היה החלטה זה היה אין ברירה. באירופה נמנעים מזה בכל מחיר ואצלנו היד קלה על הכפתןר עד שזה מגיע לחרדיםו תתביישו
1
Replying to @netanyahu
איזה הצלחה בראש שלך ?!! האזרחים שלך שבורים , קרועים , מדוכאים , עניים ומובטלים לך כבר לך !!!
3
Replying to @netanyahu
למה להצטנע. גם הובלת את הכניסה לגל השני. וגם הובלת במספר חולים למליון. הובלת באחוזי אבטלה. הובלת בסכומי הקלות המס שקיבלת. בחייאת ביבי לא מתאים לך כל הצניעות הזאת.
1
Replying to @netanyahu
בנג'י כפרה יש רק בעיה אחת, הנגיף חסין לשקר, איפור ושיער סגול.
1
3