ההחלטות שלנו היו נכונות: לפני הסגר היינו עם 9,000 נדבקים ביום, היום פחות מ-1,000. היינו בשיעור הדבקה של 15.5% והיום 3.5%. עכשיו מצבנו טוב יותר מרוב מדינות אירופה! אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל.

Oct 19, 2020 · 12:57 PM UTC

326
137
24
1,024
0
Replying to @netanyahu
קצת עובדות: סגר זה לא הצלחה זה כשלון של ההתנהלות שלך בין הסגרים ! אם תכלא אותנו לעוד חודש תוכל להראות גרף מאוד מרשים וכמובן לנכס לעצמך "הצלחה" אתה פופוליסט מהסוג הנמוך ביותר, שקרן , נמאסת , לךךךך
Replying to @netanyahu
הרסת מליוני אנשים! שלחת אותם לעוני. גיבור גדול