ההחלטות שלנו היו נכונות: לפני הסגר היינו עם 9,000 נדבקים ביום, היום פחות מ-1,000. היינו בשיעור הדבקה של 15.5% והיום 3.5%. עכשיו מצבנו טוב יותר מרוב מדינות אירופה! אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל.

Oct 19, 2020 · 12:57 PM UTC

326
137
24
1,024
0
Replying to @netanyahu
לא הצלחת להציל 2200 מתים ומיליון מובטלים. המחיר של הסגר עוד לא שולם במלואו. רק נוכל מתפאר בנתונים לא רלבנטיים. #לך #נאשם #שוחדמרמהוהפרתאמונים
Replying to @netanyahu
אתה מת על לטפוח לעצמך על השכם. אם היית פיקח וממוקד במדינה ואזרחיה, היינו במקום יותר טוב היום. לך.
1
Replying to @netanyahu
לפני הסגר היינו על פחות מ2000 במהלך הסגר הגענו ל9,000(ליתר דיוק, 13 ימים מתחילת הסגר) אתה היחיד שכשל באופן כל כך חמור ונאלץ להכניס את כל המדינה לסגר שני על השואה הכלכלית והמחדל הבריאותי שיצרת במו ידיך - נשלם עוד שנים קדימה
Replying to @netanyahu
כמו כן מתו היום 54 ישראלים מקורונה לפי אתר worldometers.info/coronaviru…
Replying to @netanyahu
סבאלה גם אם נכבה את האור יהיה חושך... איזה הצלחה מסחררת בכיבוי האור, מדהים, כביר, קולוסאלי... נוכל שקרן ועלוב. לללללללללללךךךךךךךךךך.
Replying to @netanyahu
היו 9000 ביום לא ליום אלא ביום אחד
מה עם הבריכות לנו אין בריכה פרטית רק קאנטרי והגב שבור מהסגר
Replying to @netanyahu
אבא, אני מתחיל לחשוד שאתה לא הכי אוביקטיבי בציונים שאתה נותן לעצמך.