ההחלטות שלנו היו נכונות: לפני הסגר היינו עם 9,000 נדבקים ביום, היום פחות מ-1,000. היינו בשיעור הדבקה של 15.5% והיום 3.5%. עכשיו מצבנו טוב יותר מרוב מדינות אירופה! אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל.

Oct 19, 2020 · 12:57 PM UTC

326
137
24
1,024
0
Replying to @netanyahu
משום מה חשוב לך להשוות אותנו לאירופה, כאילו זה בסדר להיות ר"מ גרוע אם יש עוד ר"מ גרועים בעולם. אבל אם אתה מתעקש להשוות, המספרים מראים שאתה משקר
Replying to @netanyahu
לא למדת שיעור בצניעות מהסגר הראשון?
Replying to @netanyahu
1000, 2000, 4000 שוחד מרמה הפרת אמונים. נעים להזכיר לך את זה, מושחת! #ארגוןפשע
2
Replying to @netanyahu
ברור לי למי אתה מצייץ למטומטמים שימשיכו לבחור בך!
Replying to @netanyahu
מתי תבין שבמשבר ספינים נכשלים! - 2209 מתים - כמליון בלתי מועסקים ו 19% אבטלה - חדלות פרעון חסרת תקדים - 15%-13 גרעון (עד כה כבר 123 מליארד) - שיא בהתכווצות תוצר ואתה, הנרקיסיסט, מחזיק את התקציב ׳בן ערובה׳ לצרכים אישיים והמלטות מהדין כשלון קולוסלי ניהולי, מנהיגותי, ערכי ותפקודי!
1
2
Replying to @netanyahu
נוכל הזוי. עושים בדיקות בעיקר בערים הירוקות. הפסיקו כמעט בכלל לעשות בדיקות לחרדים. אל תשכח מי הביא אותנו ל 9000 נדבקים ביום.
1
12
Replying to @netanyahu
בצפון קוריאה אם מישהו נדבק בקורונה מיד יורים בו. אתה יודע איזה שיעור הדבקה נמוך יש שם?
Replying to @netanyahu
1000 2000 4000 שוחד מרמה הפרת אמונים
3
2
14
GIF
Replying to @netanyahu
יישר כוח אדוני ראש הממשלה
1
1
12