ההחלטות שלנו היו נכונות: לפני הסגר היינו עם 9,000 נדבקים ביום, היום פחות מ-1,000. היינו בשיעור הדבקה של 15.5% והיום 3.5%. עכשיו מצבנו טוב יותר מרוב מדינות אירופה! אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל.

Oct 19, 2020 · 12:57 PM UTC

326
137
24
1,024
0
Replying to @netanyahu
טוב יש לך ניסיון בסגרים בפעם השלישית תצליח עוד יותר בהצלחה
Replying to @netanyahu
ומה נעשה על מנת למנוע סגר נוסף? חבר שואל.
Replying to @netanyahu
לך מכאן שקרניהו. לא מאמינים לאף מילה שלך! שוחד, מרמה והפרת אמונים!
GIF
Replying to @netanyahu
אחלה החלטות ,אתה פופאי ,אבל אנחנו לא רוצים שתחליט החלטות ,לך הביתה.
Replying to @netanyahu
אתה בדיחה רעה על חשבוננו
Replying to @netanyahu
רמאי, יש שוני מובהק בכמות הבדיקות בעיקר במוקדי התחלואה ... אבל בוא לא ניתן לעובדות לבלבל פייק טוב
Replying to @netanyahu
אז הכנסת אותנו לבור בשביל להוציא אותנו ממנו?! לא אתה מקבל החלטות אלא ממשלת ישראל. ככה זה במדינה דמוקרטית.
1
Replying to @netanyahu
שני סגרים ובדרך לסגר שלישי זהו כשלון מהדהד והוא רק שלך,לכן תתפטר לאלתר כי אתה רק מזיק ,בנוסף לכתבי אישום
Replying to @netanyahu
פשוט תדאג שיפסיקו לזייף נתונים וחלאס הכל יסתדר. בינינו אנחנו יודעים שאצלך כבר סגור שבחנוכה יהיה שוב סגר בא נתערב על כך
Replying to @netanyahu
ראש ממשלה מצוין ✊🏾💙