ההחלטות שלנו היו נכונות: לפני הסגר היינו עם 9,000 נדבקים ביום, היום פחות מ-1,000. היינו בשיעור הדבקה של 15.5% והיום 3.5%. עכשיו מצבנו טוב יותר מרוב מדינות אירופה! אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל.

Oct 19, 2020 · 12:57 PM UTC

326
137
24
1,024
0
Replying to @netanyahu
The best decision you could make for Israel is the one of resignation.
Replying to @netanyahu
הניתוח הצליח והחולה נפטר. ממש "הצלחה גדולה". כל ילד בגן יודע שבזמן שכולאים אנשים בבתים "התחלואה" תרד. השאלה את מי הסגר הזה הרג כלכלית בדקת?
Replying to @netanyahu
ב 1:29 רמזת שמשום שניו זילנד היא אי באוקיינוס השקט (הודי אבל לא קריטי) - רמת התחלואה שם נשארת נמוכה. שאלה: מה בדיוק ההבדל בין ישראל לניו זילנד בהקשר של מי יוצא ומי נכנס? הרי גם בישראל - כמעט כל מי שנכנס או יוצא מהמדינה עובר בשדה התעופה.
Replying to @netanyahu
רואה את הנולד יודע לתת פתרונות אמיתיים דואג לציבור יותר מכל הנפלים האחרים !! רק הוא יהיה ראש הממשלה שלי כל עוד הוא ירצה בזה למזלנו !!
Replying to @netanyahu
ככה זה כשמשחקים עם הנתונים. הורדתם בעשרות אחוזים את כמו הבדיקות והפסקתם לדגום בערים אדומות אלא בערים אחרות. ותכף כשתצטרך לברוח מהמשפט תעלה שוב את הבדיקות נכון? סגר שלישי כבר מתוכנן. אתה חולני בכך שאתה מוכן להקריב את אזרחי ישראל למען התדמית שלך.
Replying to @netanyahu
תקבל כבר החלטות על אכיפה במגזר החרדי . הם יורידו אותנו לסגר שלישי! או אןלי זה מה שאתה רוצה. אתה חלש mako.co.il/news-israel/2020_…
Replying to @netanyahu
המחשב שלח אותה לטבריה
Replying to @netanyahu
מלך. אוהבים ותומכים רק בך❤❤❤ מזל טוב עד 120 יפות ומאושרות
Replying to @netanyahu
הסגר היה הצלחה אני אתרגם: הניתוח הצליח החולה מת