בסיור עבודה בחמ"ל הקורונה בבית החולים רמב"ם בחיפה. יש פה פיתוחים שמקדימים את העולם כולו ואני מודה לצוותים הרפואיים שנלחמים בחזית. אני שמח שהתעקשתי על הסגר כי הוא עובד מצויין. לפני הסגר היינו עם 8000 חולים ו-15% הדבקה. היום אחרי הסגר יש לנו פחות מ-1000 חולים ו-3.8% הדבקה.

Oct 19, 2020 · 10:27 AM UTC

123
94
9
713
עכשיו אנחנו חייבים לשמור על ההישגים של הסגר ביציאה הדרגתית ובמילוי ההנחיות. אני מצפה שכולם יישמרו על ההנחיות - כולם, בלי יוצא מן הכלל. אני קורא לכל הציבור בערים האדומות, כולל לציבור החרדי - קיימו את ההנחיות. אנחנו נאכוף, אבל לא פחות חשוב זה שאתם תאכפו על עצמכם.
10
37
290
אם נעשה את זה, אז נצא בשלום מהגל השני שמכה עכשיו בעוצמה בכל העולם ושמדינות אירופה נכנסות אליו עכשיו. אנחנו נתגבר על הגל השני טוב יותר מיתר מדינות העולם כפי שקרה בגל הראשון, אם נשמור על ההנחיות ונעשה את זה יחד!
17
35
1
274
Replying to @netanyahu
מה פתאום הנאשם שולח כל פעם את הבן שבת הזה לחתימה על הסכם עם מדינה. אין למדינה שר חוץ? הנאשם ממשיך עם הנוכלויות שלו.
Replying to @netanyahu
התעקשת לא להרגיז את החרדים שמצילים אותך מכלא...מושחת נכלולי.
Replying to @netanyahu
תגיד אבאל'ה מתישהו אתה גם אומר אמת..?
Replying to @netanyahu
ומה יהיה עוד חודש?? שוב 8000? והמגזר החרדי יהיה ירוק בוהק כי הפסיקו לעשות בדיקות שם?!? אגב.. כבר התחילו להתקשר מכל העולם?
Replying to @netanyahu
אתה תעמוד לדין בבית משפט של ההיסטוריה על הסגר הנפשע הזה. הסגר הצליח? נשארה בך בושה בכלל? החברה והמשק מפורקים. הגענו לסגר הזה בגלל שנכנעת לקבוצות לחץ שסירבו ליישם את תכנית הרמזור. מאות של אנשים מתו בגלל הכניעה הזאת שלך, מאות אלפי אנשים התרסקו כלכלית ונפשית בגלל הכניעה שלך. חרפה!
1
4
Replying to @netanyahu
הסגר הצליח אה? חתיכת שקרן
6
Replying to @netanyahu
הגל השני הגיע לאירופה בגלל שהספר של בנט תורגם לאנגלית 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Replying to @netanyahu
שקרן!!!!! לפני הסגר הפגזתם בבדיקות יותר מ60000 כל יום והיום פחות מחצי מבוצעות... ככה מהנדסים תוצאות התפלגות הבדיקות השתנתה לגמרי ולכן גם האחוז ואתה מסתיר את כל זה ל30 שנה כדי שלא נגלה את הנזק והשקרים שלך בזמן שאתה תהיה בחיים הרי אתה זקן...
Replying to @netanyahu
להסיר את כל המגבלות לאלתר!