בסיור עבודה בחמ"ל הקורונה בבית החולים רמב"ם בחיפה. יש פה פיתוחים שמקדימים את העולם כולו ואני מודה לצוותים הרפואיים שנלחמים בחזית. אני שמח שהתעקשתי על הסגר כי הוא עובד מצויין. לפני הסגר היינו עם 8000 חולים ו-15% הדבקה. היום אחרי הסגר יש לנו פחות מ-1000 חולים ו-3.8% הדבקה.

Oct 19, 2020 · 10:27 AM UTC

123
94
9
713
עכשיו אנחנו חייבים לשמור על ההישגים של הסגר ביציאה הדרגתית ובמילוי ההנחיות. אני מצפה שכולם יישמרו על ההנחיות - כולם, בלי יוצא מן הכלל. אני קורא לכל הציבור בערים האדומות, כולל לציבור החרדי - קיימו את ההנחיות. אנחנו נאכוף, אבל לא פחות חשוב זה שאתם תאכפו על עצמכם.
10
37
290
אם נעשה את זה, אז נצא בשלום מהגל השני שמכה עכשיו בעוצמה בכל העולם ושמדינות אירופה נכנסות אליו עכשיו. אנחנו נתגבר על הגל השני טוב יותר מיתר מדינות העולם כפי שקרה בגל הראשון, אם נשמור על ההנחיות ונעשה את זה יחד!
17
35
1
274
Replying to @netanyahu
הסיבה שנתניהו נכשל בטיפול במשבר, היא שהוא כל הזמן בטלפון עם מנהיגים מהעולם שמבקשים עצה
Replying to @netanyahu
אני כבר מזהה את ההצלחה של הסגר השלישי מתקרבת
Replying to @netanyahu
יש הרבה בדיקות שלא השתמשו בהם קח את כולם הביתה רק תרופות ובדיקות על הראש שלך דיקטטור עלוב
Replying to @netanyahu
😂😂😂😂😂🤮🤮🤮🤮🤮
Replying to @netanyahu
😂😂😂😂😂😂😂
Replying to @netanyahu
חתיכת נוכל, גם ילד בן 3 יכול לסגור את כולם בבית ואפילו את זה אתה לא מצליח לעשות, החרדים עושים ממך בדיחה
Replying to @netanyahu
@netanyahu צא אל העם ותודיע להם מה המדיניות של ממשלת ווקסנר לגבי החיסונים. או שאתה מתכוון לעשות לנו הפתעה?
מיוני אני מזהיר שזה מגיע.אנחנו נכנסים לעולם דיסטופי. הם מדברים על זה עם חיוך על הפנים. נכון לעכשיו הם יודעים שכלום לא יעצור את זה - דיקטטורה רפואית - סוף זכויות הפרט - חיסון בכפייה / סנקציות - דרכונים תלוי בריאות אני רואה לאן זה הולך וזה מדאיג ברמות לאיזה עולם הילדים שלי נכנסים
Replying to @netanyahu
עוד חודשיים 10000 ביום תעשה שוב סגר
Replying to @netanyahu
למה להפסיק סיפור הצלחה. תסגור אותנו עד הבחירות ותיקח אותם בהליכה.