בסיור עבודה בחמ"ל הקורונה בבית החולים רמב"ם בחיפה. יש פה פיתוחים שמקדימים את העולם כולו ואני מודה לצוותים הרפואיים שנלחמים בחזית. אני שמח שהתעקשתי על הסגר כי הוא עובד מצויין. לפני הסגר היינו עם 8000 חולים ו-15% הדבקה. היום אחרי הסגר יש לנו פחות מ-1000 חולים ו-3.8% הדבקה.

Oct 19, 2020 · 10:27 AM UTC

123
94
9
713
עכשיו אנחנו חייבים לשמור על ההישגים של הסגר ביציאה הדרגתית ובמילוי ההנחיות. אני מצפה שכולם יישמרו על ההנחיות - כולם, בלי יוצא מן הכלל. אני קורא לכל הציבור בערים האדומות, כולל לציבור החרדי - קיימו את ההנחיות. אנחנו נאכוף, אבל לא פחות חשוב זה שאתם תאכפו על עצמכם.
10
37
290
אם נעשה את זה, אז נצא בשלום מהגל השני שמכה עכשיו בעוצמה בכל העולם ושמדינות אירופה נכנסות אליו עכשיו. אנחנו נתגבר על הגל השני טוב יותר מיתר מדינות העולם כפי שקרה בגל הראשון, אם נשמור על ההנחיות ונעשה את זה יחד!
17
35
1
274
Replying to @netanyahu
צוללת ביקרת את הנכדים