בא משחית הארץ בא
תשובה לזה 👇 יש לך ? תענה במקום להסתתר אחרי הטויטר ..אני לא מבינה ולא אבין את העם הזה איך עד עכשיי לא הגיעו עם פרשים לכבוש את בלפור והכנסת, ממה הם מפחדים ממך קשיש בן שבע מאות או מטופז שמוק הכוסית ..כן,יש דברים שגם אני לא מבינה
מי הם קבלני הקולות שירדו לאמירויות לפני 'הנירמול' ועשו שם עסקים ויבוא סחורה זה מה שאמור לעניין כל אזרח פה.אי אפשר תוך חודש גם הסכם וגם מציאת סחורה וגם יבוא ואל תשכחו שהנמלים עובדים במתכונת מצומצמת בגלל הקורונה.אם רק היתה פה תיקשורת
@netanyahu מי היבואן שם יש לו ????