היום אנחנו מתחילים את היציאה שלנו מהסגר - בזהירות ובאחריות, בדיוק לפי המתווה שהוצע לנו על ידי המומחים וע"י משרד הבריאות. אני מבקש מכולם למלא אחר ההנחיות. במקביל נגבש תכנית סיוע נוספת לעובדים ועסקים שנשארים בסגר בערים האדומות - לא נשאיר אף אחד מאחור.

Oct 18, 2020 · 2:02 PM UTC

220
131
6
930
0
Replying to @netanyahu
לך. לך מפה. צא מחיינו הציבוריים. צא, דיבוק, צא.
1
2
Replying to @netanyahu
אם היית מקשיב למומחים לא היינו נכנסים לסגר השני. כשלון אדיר.
Replying to @netanyahu
בדיוק חחח אה אני לא בטוח שאתה יודע מה המילה הזו אומרת
1
Replying to @netanyahu
אז גם אתה שקוף? מירי רגב שקופה? יולי אדלשטיין שקוף? קניבסקי שם לכם אצבע בעין.
שום מומחים ושום נעליים פסיכופת מטורף. הינדסתם את הנתונים ואתם כבר עובדים על הסגר הבא שיפול בדיוק על המשפט שלך. צא כבר מחיינו טינופת!
1
2
Replying to @netanyahu
לך הבייתה כבר לך לא סובלים אותך !
2
4
Replying to @netanyahu @Vitaliko
רק שהחרדים שמים קצוץ על כולם