היום אנחנו מתחילים את היציאה שלנו מהסגר - בזהירות ובאחריות, בדיוק לפי המתווה שהוצע לנו על ידי המומחים וע"י משרד הבריאות. אני מבקש מכולם למלא אחר ההנחיות. במקביל נגבש תכנית סיוע נוספת לעובדים ועסקים שנשארים בסגר בערים האדומות - לא נשאיר אף אחד מאחור.

Oct 18, 2020 · 2:02 PM UTC

220
131
6
930
0
Replying to @netanyahu
אבל נוותר לחרדים, כי אין לי קיום בלעדיהם
Replying to @netanyahu
* לא כולל חרדים. אתם תעשו מה שהרב קנייבסקי אומר.
Replying to @netanyahu
נתניהו. מייצר סגרים מצליחים מתחילת 2020.
Replying to @netanyahu
איזון Ecomy / בריאות הוא, כפי שאנו יודעים, קשה לשמור בשלב זה. תן לכולם לשים בצד את דעותיו הפוליטיות, הדתיות, והמדינה תסתדר, תגדל !
Replying to @netanyahu
"בזהירות ובאחריות" רואים מציאות וזה לא מתרחש. קיימת תכנית אך אין לה יעדים ופרמטרים עתידיים מלבד קו כללי של מה ישוחרר בשלבים העתידיים. לא מה קווי הגבול. לא מה אחוזי ההדבקה. לא דיפרנציאלי. כללי = לא אחראי אין פרמטרים = לא זהיר לגבי זה שלא תשאירו אף אחד מאחור.. אממ.. 😂😂
Penjajah, Israel akan hancur tidak lama lagi.