היום אנחנו מתחילים את היציאה שלנו מהסגר - בזהירות ובאחריות, בדיוק לפי המתווה שהוצע לנו על ידי המומחים וע"י משרד הבריאות. אני מבקש מכולם למלא אחר ההנחיות. במקביל נגבש תכנית סיוע נוספת לעובדים ועסקים שנשארים בסגר בערים האדומות - לא נשאיר אף אחד מאחור.

Oct 18, 2020 · 2:02 PM UTC

220
131
6
930
0
Replying to @netanyahu
בזהירות ובאחריות...שהחרדים לא יזעמו. עוד כשלון ידוע מראש. כרגיל נהיה אור לגויים איך נכנעים לחרדים.
Replying to @netanyahu
שלום פייק ראש ממשלה, איך אני מגיע למנהיג העליון, חיים קניבסקי? אני מבקש ממך להתאפס על עצמך ובצעד אמיץ להתפטר! אדוני פחדן?
Replying to @netanyahu
Will the departure from office so-called nationalists like Trump and Natanyahu restore democracy? Maybe what ails democracy is far more deep-seated than wannabe dictators. One potential indicator: meaningless office jobs that produce alienation. readersfavorite.com/book-rev…