היום אנחנו מתחילים את היציאה שלנו מהסגר - בזהירות ובאחריות, בדיוק לפי המתווה שהוצע לנו על ידי המומחים וע"י משרד הבריאות. אני מבקש מכולם למלא אחר ההנחיות. במקביל נגבש תכנית סיוע נוספת לעובדים ועסקים שנשארים בסגר בערים האדומות - לא נשאיר אף אחד מאחור.

Oct 18, 2020 · 2:02 PM UTC

220
131
6
930
0
Replying to @netanyahu
מה זה זהירות...
למרות בקשת רה"מ נתניהו: הפרות סגר בביתר עילית - תלמודי התורה "מעשי חייא" ו"אורחות חיים" נפתחו הבוקר @AkivaWeisz
Replying to @netanyahu
אתה ראש הממשלה הכושל בתולדות מדינת ישראל תתפטר ולךךךךךךךךךךך כבר .
Replying to @netanyahu
למה הפנייה לחרדים? תראה המון אזרחים לא פועלים על פי ההנחיות אתה לא יודע? כן אבל אין להם סממנים חיצוניים מובהקים כמו מגבעת וזקן ולבוש חרדי!
Replying to @netanyahu
מה קרה ללחי ימין שלך? מה הנפיחות שם? אין בך אמון אתה חרטטן ענק התגלית במלוא עירומך. בכל דבר ועניין.
1
3
Replying to @netanyahu
פתיחת בתי ספר ותלמודי תורה לפי ההנחיות? איפה האכיפה? למה אתה רופס מול מפלגות החרדים? אתה סחיט ולחיץ. הפעולות שלך נובעות מהאינטרס האישי שלך ולא זה של המדינה. אתה הורס כל חלקה טובה פה. לך, נוכל!
1
Replying to @netanyahu
אתה? אתה דוחה בתוקף את השיקולים הפוליטים??? פחחחח