היום אנחנו מתחילים את היציאה שלנו מהסגר - בזהירות ובאחריות, בדיוק לפי המתווה שהוצע לנו על ידי המומחים וע"י משרד הבריאות. אני מבקש מכולם למלא אחר ההנחיות. במקביל נגבש תכנית סיוע נוספת לעובדים ועסקים שנשארים בסגר בערים האדומות - לא נשאיר אף אחד מאחור.

Oct 18, 2020 · 2:02 PM UTC

220
131
6
930
0
Replying to @netanyahu
טיק טק טיק טק
Replying to @netanyahu
השותפים הטבעים של הליכוד גוררים במהרה לסגר שלישי! איפה האכיפה?! כנראה שהמשטרה עסוקה בלשלוח שוטרים על מפגינים ולא בהפרות בוטות ומכוונות של תקנות הקורונה. אתה חלש מאוד . ynet.co.il/article/rkYll9Fvv…
Replying to @netanyahu
אתה מכין לסגר בשלישי רגע לפני המשפט שלך. הכל ברור. תקבל מחאה שטרם נתקלת בה מעולם
Replying to @netanyahu
עבריין חמדן ונאלח שכמוך, 2200 מתים על הראש שלך, MOTHERFUCKER ❗❗❗
Replying to @netanyahu
מילים כמו חול
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה, איכזבת אותנו בהטלת הפרת ההנחיות אצל החרדים. אין כתר ואין אכיפה. דרוש תיקון!
Replying to @netanyahu
במקביל לכל השקרים והבדיות, אתה כלכך סחיט מבוהל וגמור, ככה בכלא לא תשרוד הרבה סגלגל אובססיבי.
Replying to @netanyahu
🇮🇱❤️👍❤️🇮🇱