היום אנחנו מתחילים את היציאה שלנו מהסגר - בזהירות ובאחריות, בדיוק לפי המתווה שהוצע לנו על ידי המומחים וע"י משרד הבריאות. אני מבקש מכולם למלא אחר ההנחיות. במקביל נגבש תכנית סיוע נוספת לעובדים ועסקים שנשארים בסגר בערים האדומות - לא נשאיר אף אחד מאחור.

Oct 18, 2020 · 2:02 PM UTC

220
131
6
930
0
Replying to @netanyahu
אין על ביבי, גאון, סגר כמעט מלא בערים הירוקות, מדיניות מקלה ופיצויים בערים האדומות. גאון אומר לכם.
הבנתי נכון? הסגר בערים האדומות לא נשמר ולא נאכף, מערכת החינוך שם פתוחה בכל הגילאים בניגוד להוראות בעוד בערים הירוקות רק הגנים פתוחים, הכתר לא נאכף בערים האדומות, יוצאים ונכנסים חופשי, ועכשיו השרים מאשרים פיצוי כספי לערים האדומות?
puyeng baca nya... ceker ayam sama ceker bebek semua hahaha
Replying to @netanyahu
ממש יציאת מצרים
Replying to @netanyahu
ביבי שומע, שאלה, בתור נציג האליטה האשכנזית מרחביה, אדם ששירת ביחידה עם לא מעט שמאלנים ומן הסתם איבד בקרב חברים מהשמאל, כמה אתה גאה בעדר הביביסטים שלך שקוראים לשמאל בוגדים במדינה? @Likud_Party @regev_miri @gantzbe @Gabi_Ashkenazi @AmirOhana @bogie_yaalon
Replying to @netanyahu
איזה חרטטן. אתה מעולם לא פעלת לפי המומחים. אם היינו הולכים לפי המתווה שהוצע ע"י המומחים רוב המדינה לא הייתה בכלל בסגר. הכל משיקולים פוליטיים ומשפטיים. הקורונה חשפה שאתה רכיכה חסרת עמוד שדרה. החרדים מסובבים אותך על האצבע הקטנה ומצפצפים על ההנחיות. סגר שלישי זה רק עניין של זמן.
Replying to @netanyahu
בדיוק לפי המתווה 😂😂😂
1
Replying to @netanyahu
וואלה התאכזבתי , אנחנן עם אחד והם ציבור מסויים או חלקו עושים מה שהם רוצים ולא רואים אותנו ממטר אז אנחנו ואתה בפשיטת רגל . לפחות הסבר מגיע לנו
Replying to @netanyahu
לפי הנחיות פיקוד העורף, 10 מתאמנים בחדר , חוקי אבל ... אם יש מדריך בתשלום, לא חוקי. אם זה לא להרוג ולמותת עצמאים, אז מה כן. איפה ההיגיון?????
Replying to @netanyahu
בקיצור, עוד כסף פוליטי לחרדים. יש מליון דורשי תעסוקה, מרביתם צעירים ונשים, עדיף שתתמקד בהם. עד מתי תעדיף את שיקוליך והמלטותך מהדין - ללא תקציב 2021 המשק לא יוכל להתאושש. אתה כשלון ניהולי ומנהיגותי, לחיץ וסחיט שתהום פעורה בין הפוזה שלו לביצועיו.
1