היום אנחנו מתחילים את היציאה שלנו מהסגר - בזהירות ובאחריות, בדיוק לפי המתווה שהוצע לנו על ידי המומחים וע"י משרד הבריאות. אני מבקש מכולם למלא אחר ההנחיות. במקביל נגבש תכנית סיוע נוספת לעובדים ועסקים שנשארים בסגר בערים האדומות - לא נשאיר אף אחד מאחור.

Oct 18, 2020 · 2:02 PM UTC

220
131
6
930
0
Replying to @netanyahu
كبير ابو يائير
Replying to @netanyahu
אתה מבקש? לא הנחית? מתכונן כבר לסגר השלישי? כל אירופה שואלים.
3
Replying to @netanyahu
איזה סגר מישהו פה היה בסדר רק העסקים כולם המשיכו כרגיל
Replying to @netanyahu
אתה מתחזה, אתה בכלל לא דומה לקנייבסקי- ראש ממשלת ישראל.
Replying to @netanyahu
דרום תל אביב מעל עשור בסגר. מתי נצא?
2
9
Replying to @netanyahu
😂😂😂😂😂