המשלחת שלנו מקיימת היום דיונים חשובים בבחריין כדי לחתום על הסכמים לשיתוף פעולה ולכונן את הסכם השלום ההיסטורי בינינו. אני מקווה שבקרוב אוכל לבשר לכם על מדינות נוספות. אחרי 25 שנה של עבודה קשה הבאנו שלום תמורת שלום! 🇧🇭🇮🇱

Oct 18, 2020 · 12:58 PM UTC

220
248
27
1,881
מה רע? שבת הכל סגור,תתחבר קצת למשפחה
הוא מתכוון *למרות* רבין ואוסלו. כערבי אתה יודע שערבים לא מעריכים חולשה אלא רק כוח וחוזק
1
3
אתה לא חייב עוגות .
יש הרבה מטומטמים שלא מבינים למה זה כן מעניין.
צריך הלוואה ?
הוא מתכוון: 25 שנים של עבודה קשה על פילוג וזריית שנאה, מימי המרפסת ועד היום.
Replying to @netanyahu
נתת טיפול רפואי למחבל!!!! לך לכלא!
Replying to @netanyahu
איזה מרגש לראות את שר החוץ של ישראל מוביל את המשלחת החשובה הזו לבחריין..... נראה קצת שונה אשכנזי בתמונה הזו.
Replying to @netanyahu
מיליון מובטלים,מאות אלפי עצמאים ועסקים קורסים,מעל ל2000 הרוגי קורונה,מעניין לנו ת'תחת בחריין או אבו דאבי. #לך
Replying to @netanyahu
רק לא עוד שלום ,כל שלום כזה אנחנו מאבדים את עליונותנו הצבאית .צוללות אישרת ,מטוסי קרב ,אישרת .מה תציע למגינה הבאה ,את הרמטכל במי גנץ ? טוב נו לך תביא ..