המשלחת שלנו מקיימת היום דיונים חשובים בבחריין כדי לחתום על הסכמים לשיתוף פעולה ולכונן את הסכם השלום ההיסטורי בינינו. אני מקווה שבקרוב אוכל לבשר לכם על מדינות נוספות. אחרי 25 שנה של עבודה קשה הבאנו שלום תמורת שלום! 🇧🇭🇮🇱

Oct 18, 2020 · 12:58 PM UTC

220
248
27
1,881
Replying to @netanyahu
ממתי ר' המל"ל חותם על הסכמי שלום? על פי החוק - שר החוץ אמור לחתום על הסכמים. אפילו אתה( טופזי ואוריך - תעבירו לו) היית צריך לקבל כתב הסמכה משר החוץ רק לפני מספר שבועות כחתמת שלום עם כאלו שאינם אוייבים.
2
Replying to @netanyahu
תמות אתה מלך לא תהיה פה ואם זה יקרה זה יקרה על גופותינו .. אתה יכול להביא עוד מאה פסיכים כמו אלוש לידיעות אחרונות לספר שאתה לנצח תישאר פה
1
3
Replying to @netanyahu
תגיד לי אתה אמיתי ??? מה מעניין אותי בחריין? יש לך מאות אלפי מובטלים,מגיפה שמשתוללת ,תטפל קודם בהם ואחכ תדרג לשטויות של מדינות שנמצאות אלפי קמ מאיתנו
Replying to @netanyahu
נלחצתי שבנה נגמר הציוץ ולא הזכרת את אמירת השטות הרגילה שלך אבל הנה הזכרת שלום תמורת שלום... שכחת שלום של חזקים שאוכלים קורנפלייקס של אלופים... יאללה מתי הג'ינגל? לך!
1
Replying to @netanyahu
אולי די עם זה? כמה אפשר לחשוב שהציבור מטומטם???
1
2
Replying to @netanyahu
העם נקעה רגלו ! ( לי>מור, ארץ נהדרת)
1
Replying to @netanyahu
טראמפ המטורלל איפשר לך לדבר קצת על בחריין? לגבי מדינות נוספות הוא יודיע לא יתן לך את העונג. בקיצור מעניין ת'תחת. כי אנחנו במשבר כלכלי עמוק שרשום עליך. יתכן שדרוג האשראי ירד. לכן הסחות הדעת שלך לא מעניינות. תתפטר נוכל לך כבר. חלפו הימים בהם יכולת להונח. אותנו בספינים.
3
1
13