המשלחת שלנו מקיימת היום דיונים חשובים בבחריין כדי לחתום על הסכמים לשיתוף פעולה ולכונן את הסכם השלום ההיסטורי בינינו. אני מקווה שבקרוב אוכל לבשר לכם על מדינות נוספות. אחרי 25 שנה של עבודה קשה הבאנו שלום תמורת שלום! 🇧🇭🇮🇱

Oct 18, 2020 · 12:58 PM UTC

220
248
27
1,881
Semoga mledak nih koit netanyahu kaya sehroon
Replying to @netanyahu
בהצלחה ובהצלחה👍🙏😇🙏🙏🙏🙏
Replying to @netanyahu
שקרן עלוב נאשם בפלילים שלא יוכל לקבוע פה כלום .
Replying to @netanyahu
חבל שלא הגיעו בסטייל, עם צוללת. דווקא עכשיו שיש לנו אישור לצלול תחת סעודיה. חבל.
Replying to @netanyahu
Taking full responsibility NOW, or get ready for outcome.
Replying to @netanyahu
Namaste sir, ..! Shabaat shalom..!! Wishing all the best, and good future for both countries..!! Pls build same relations to all GCC 🌽🌽
Replying to @netanyahu
אבל אם לא היינו איתם במלחמה, איך עשית שלום? אתה מתכוון לשלום חתום תמורת אווירון? ומי עשה את העבודה הקשה ומגיע לו הכרדיט?
Replying to @netanyahu
ומה עם המובטלים? והעסקים המתרסקים? והקשישים שאין להם מה לאכול? יש מצב שאולי תתחיל לפעול גם למענם ולא רק בעקבות הנפט הגז והכסף?
1
2