המשלחת שלנו מקיימת היום דיונים חשובים בבחריין כדי לחתום על הסכמים לשיתוף פעולה ולכונן את הסכם השלום ההיסטורי בינינו. אני מקווה שבקרוב אוכל לבשר לכם על מדינות נוספות. אחרי 25 שנה של עבודה קשה הבאנו שלום תמורת שלום! 🇧🇭🇮🇱

Oct 18, 2020 · 12:58 PM UTC

220
248
27
1,881
Replying to @netanyahu
حظك يا نتنياهو لقد اسجد عليك خليج العرب
Replying to @netanyahu
כשתסיים את ההצגה תגיד לנו.
2
GIF
Replying to @netanyahu
תביא בריאות אבא.
14
Ngomong naon dia bangsat,perdamayan kedok dia dululur aing beak dibantai ku sia 🐕
Replying to @netanyahu
תתפטר נוכל. לנאשם אין יכולת למשול
3
Replying to @netanyahu
אם תביא הסכם אם סעודיה זה יהיה מרשים
1
Replying to @netanyahu
תודה ובהצלחה אדוני ראש הממשלה. מאחל לך בריאות איתנה וכושר עמידה מול כל הקמים עליך . המשך בפועלך המבורך.