המשלחת שלנו מקיימת היום דיונים חשובים בבחריין כדי לחתום על הסכמים לשיתוף פעולה ולכונן את הסכם השלום ההיסטורי בינינו. אני מקווה שבקרוב אוכל לבשר לכם על מדינות נוספות. אחרי 25 שנה של עבודה קשה הבאנו שלום תמורת שלום! 🇧🇭🇮🇱

Oct 18, 2020 · 12:58 PM UTC

220
248
27
1,881
Replying to @netanyahu
כי מה שחשוב זה בחריין, תפתח כבר הכל, הרגת אותנו
Replying to @netanyahu
נורמליזציה קשקשן, נורמליזציה.
Replying to @netanyahu
גם כשהמשלחת מקיימת דיונים בבחריין את עדיין צריך לזכור כי מדינת ישראל הגישה נגדך כתב אישום חמור בסעיפי שוחד, מרמה והפרת אמונים. מדינת ישראל נגד הנאשם בנימין בן בנציון נתניהו.
1
4
Replying to @netanyahu
במקביל גנץ וניסנקורן עסוקים איך לבחור פקיד מתאים כפרקליט המדינה
1
Replying to @netanyahu
לא אתפלא אם עבדך הנאמן מיקי זוהר התעקש שהמטוס לבחריין ייקרא "קריית גת". הרי "כבוד" זה אחד משלושת ה-כ' שאחריהם הוא רודף. 🤦‍♂️
Replying to @netanyahu
יש דברים שלא עושים. ביום שטורפדו שקט שישוגר מצוללת משודרגת מצרית, תכה בספינה שלנו , השאלה אם זה היה בגידה תהיה רטורית. היא רטורית גם כיום!
2
Replying to @netanyahu
מה עם גינאה המשוונית? הבנתי יש הזדמנות לנורמליזציה.
1
3
Replying to @netanyahu
כל הכבוד, אין עליך, מנהיג דגול, אל תפגע מאף אחד, זה רק מקינאה על זה שאתה מצליח לקבל 16 מיליון שקל עאלק על עיסקת מניות מקרוב משפחה שקשור עסקית לתיסנקרופ, ולא חוקרים אותך על זה. כל הכבוד.
1
44