יישר כוח, הצלחת להוכיח בפעם המי יודע כמה שאתה מנהיג שיודע לקבל את ההחלטות הנכונות לעם ישראל.
בנט אמר מעל בימת הכנסת שסגר זה מוצא אחרון רק שהוא ולא אתה לא אמר אמת, החצי סגר הזה היה יעיל למרות שלא היה כמו הסגר הראשון שהיה הרמטי לעומת זה שהיה חלקי , הייתה תנועה ערה ביום בכבישים.