מציע שממחר תכריז אל איסור נסיעה בכבישים.
אחרי חודש תוכל להראות ירידה בכל הפרמטרים של תאונות הדרכים ותוכל לאמר שמכל העולם מתענינים איך אתה מצליח כל כך
בקורונה כמו בתאונות נלחמים בעזרת השקעה בתשתיות, הסברה ואכיפה
לא באיסור נסיעה ופופוליזם
אבל בשביל זה צריך מנהיגות ויכולת ניהול
לך!