Replying to @netanyahu
שמעתי אותך היןם אדוני מתגאה בסגר כולל, שמגזר שלם מפר אותו בבוטות ואתה לא עושה דבר. שמעתי אותך אומר שירדנו ל4.5%, אבל שנינו יודעים שזה רק בציבור החילוני. ומחר בערים האדומות הכל פתוח כרגיל ואתה לא עןשה דבר. תתבייש! אתה לא עובד בשבילנו. לך!
Replying to @netanyahu
אני אני ואני ואני... לא מעניין אותי מה קורה בבריטניה, צרת רבים היא לא נחמת רבים. הסגר השני הוא לא משהו להתגאות בו, אלא להתבייש בו. נכשלת. תעזוב
Replying to @netanyahu
הכל שטויות
Replying to @netanyahu
תתפטר!!!!
Replying to @netanyahu
נמאסת עלינו! ראש ממשלה כישלון! חובב סיגרים מתנות וכביסה על חשבון הבית הלבן!אפס!
Replying to @netanyahu
תמשיך לשקר אף אחד לא אוכל את השקרים שלך. חצוף שכמוך . רוצים עוד סגר...
Replying to @netanyahu
לך!!! נכשלת
Replying to @netanyahu
הרחובות בוערים יא רוהמ. מה עם להיות ממלכתי ולקרוא להנמכת הלהבות ??
Replying to @netanyahu
תתפטר!!!