שידור שקרים והפצת פייק.
הרי כל השידורים המגלומנים הלא אמינים האלה מפוצצי האדרה עצמית נועדו למטומטמים שבוחרים בך,כל הבייס השבוי והכנוע שגם אם תגיד לו שלילה זה יום הם יאמינו לך.
לא עדיף כבר לגשת ישירות לקהל הזה דרך ערוץ 20 ולמנוע מאיתנו את מופעי האימים שלך?