סיימנו עוד ישיבת עבודה חשובה בעניין המאבק שלנו בקורונה. ההחלטה על הסגר הוכיחה את עצמה והביאה לירידה דרמטית בנתוני התחלואה בכל היישובים. עם זאת, נותרו כמה יישובים ואזורים בודדים ברשימת הערים האדומות

Oct 16, 2020 · 2:50 PM UTC

240
121
13
1,152
אני מעריך מאוד את המאמץ שהתושבים עשו להורדת התחלואה ומקווה שבמאמץ נוסף נוכל להוציא גם את האזורים הללו מרשימת הערים האדומות בהקדם. זוהי המלצת גורמי הרפואה במשרד הבריאות וטוב שוועדת השרים לאזור מוגבל קיבלה המלצה זו פה אחד. נמשיך להיאבק בקורונה כולנו ביחד. שבת שלום לכולכם.
86
61
4
552
Replying to @netanyahu
עיזה עיוורת ורעה מוליכה אותכם לתהום-(מרן עובדיה זצ"ל) שקרן ופחדן-(ראש הממשלה שרון,ליכוד) מלאך חבלה-(ראש הממשלה שמיר,ליכוד) מהרס ישראל-(משה ארנס ,ממקימי הליכוד) סכנה לישראל ולשלטון הליכוד-(בנימין זאב בגין ) שהארץ תישרף ואנחנו נסתלק לאמריקה-("הגברת" בארמון) צא דיבוק חמדן נכשל-צא!!
Replying to @netanyahu
לנהל דוכן לימונדה בקרן רחוב לא תדע. מלאך חבלה.
Replying to @netanyahu
עוד ישובים בודדים שאדומים שכמעט כולם חרדים שבגללם נכנסו לסגר מלכתחילה, ובכל זאת עדיין יותר חשוב שהבנים שלהם ילמדו תורה וכרגיל בחי שמירה על ההנחיות מאשר שתלמידים של משרד החינוך באמת ילמדו מקצועות ליבה!ילדים שניגשים לבגרויות!
Replying to @netanyahu
גם ילד בן חמש יכול להחליט על סגר. מנהיג גדול הוא זה שצריך להסתכל לשותפיו הקואליציוניים בלבן של העיניים ולקבל החלטות קשות.לסגור את המדינה זו לא מנהיגות זה פשע כלכלי.
Replying to @netanyahu
كلا كلا اسرائيل البيك يارسولالله البيك ياعلي البيك حسين البيك يا عراق
Replying to @netanyahu
מתי נאבקתם בקורונה? נאבקתם בממשלה בעצמאיים בעסקים במפגינים בעם .אבל לא בקורונה
Replying to @netanyahu
דביל. מחר החרדים חוזרים ללמוד.. עוד שבועיים אנחנו באותה נקודה.
Replying to @netanyahu
יש תגובה לזה? משהו?
Replying to @netanyahu
ממחר תסגור את הכבישים בארץ ותוריד לאפס את מספר תאונות הדרכים, הצלחה כבירה מובטחת, שרלטן נוכל לך!!!!!!!!
Replying to @netanyahu
לא לשחרר ערים אדומות.... שדרעי וליצמן יקפצו... לא יהיה סגר שלישי בגלל החלטות שגויות
1