סיימנו עוד ישיבת עבודה חשובה בעניין המאבק שלנו בקורונה. ההחלטה על הסגר הוכיחה את עצמה והביאה לירידה דרמטית בנתוני התחלואה בכל היישובים. עם זאת, נותרו כמה יישובים ואזורים בודדים ברשימת הערים האדומות

Oct 16, 2020 · 2:50 PM UTC

240
121
13
1,152
אני מעריך מאוד את המאמץ שהתושבים עשו להורדת התחלואה ומקווה שבמאמץ נוסף נוכל להוציא גם את האזורים הללו מרשימת הערים האדומות בהקדם. זוהי המלצת גורמי הרפואה במשרד הבריאות וטוב שוועדת השרים לאזור מוגבל קיבלה המלצה זו פה אחד. נמשיך להיאבק בקורונה כולנו ביחד. שבת שלום לכולכם.
86
61
4
552
Replying to @netanyahu
השחתת כל חלקה טובה שלא מתה מקורונה. תתפטר!
1
Replying to @netanyahu
תתפטר, יהיה אמון בין אנשים ונחזור להיות נורמליים
1
Replying to @netanyahu
המדינה צוללת! לך!
1
Replying to @netanyahu
אתה כשלון. לך.
1
Replying to @netanyahu
לא משנה מה שתעשה, פרשת הצוללות תכתים את פועלך עד יומך האחרון ולפיכך תיזכר כמושחת.
1
Replying to @netanyahu
40,000 מתים כל שנה. 2000 ב 10 חודשים מקורונה. תפסיק לשקר לעם. הסגר הורג.
1
3
Replying to @netanyahu
מזל טוב 💐 בריאות ואושר
1
1
Replying to @netanyahu
מה היה כל כך חשוב? להכנע לקבוצות לחץ אנטי ציוניות- אנרכיסטיות שמאיימות עליך?
3
Replying to @netanyahu
רק הבייס החד תאי שלך קונה את השקרים שלך. הצלחה עאלק. אתה יותר ויותר מזכיר קריקטורה של דיקטטור בשקל, או של הגנרל העירקי ההוא
1
11
Replying to @netanyahu
שקרן משוקרן שקרניהו מליון מובטלים מוכיח כישלון. לך הביתה. לך מכאן
3