סיימנו עוד ישיבת עבודה חשובה בעניין המאבק שלנו בקורונה. ההחלטה על הסגר הוכיחה את עצמה והביאה לירידה דרמטית בנתוני התחלואה בכל היישובים. עם זאת, נותרו כמה יישובים ואזורים בודדים ברשימת הערים האדומות

Oct 16, 2020 · 2:50 PM UTC

240
121
13
1,152
אני מעריך מאוד את המאמץ שהתושבים עשו להורדת התחלואה ומקווה שבמאמץ נוסף נוכל להוציא גם את האזורים הללו מרשימת הערים האדומות בהקדם. זוהי המלצת גורמי הרפואה במשרד הבריאות וטוב שוועדת השרים לאזור מוגבל קיבלה המלצה זו פה אחד. נמשיך להיאבק בקורונה כולנו ביחד. שבת שלום לכולכם.
86
61
4
552
Replying to @netanyahu
קח אבאלה. תראה מה גידלת. הרבה גאווה לא ?!
Replying to @netanyahu
שבת שלום לך האדון הנבחר של העם אוהבים אותך ושתמשיך לעשות מה שאתה יודע הכי טוב ❤
Replying to @netanyahu
כן, ברור. הורדתם את מספר הבדיקות, אחלה של "ירידה בנתוני התחלואה". יש יצורים בעלי מוח חד-תאי שמאמינים לך, הרוב לא יאמינו אפילו לשיהוק אקראי שלך. עכשיו אתה מכין את הסגר השלישי, בדיוק בזמן למשפט. החרדים שמים עליך ועלינו פס, ובהצלחה עם זה! אנחנו נמשיך לעמוד בהפגנות עד שאתה תרד.
Replying to @netanyahu
אנחנו!? לא אני? אין במה להשוויץ עדיין בכלל,אז יש אנחנו.....
Replying to @netanyahu
אז למה אתה פותח את הגנים בערים האדומות? מפחד ממישהו מחבריך השרים? מתכנן סגר נוסף בעוד חודשיים? אין שקיפות, אין החלטות ובעיקר אין מנהיג בארץ הזו. וכולנו נופלים. זו תהיה המורשת שלך. לך!
Replying to @netanyahu
אין ספק שבזכותך ניכנס לסגר שלישי. איזה כישלון מהדהד ומחפיר #לך #ביביהביתה
Replying to @netanyahu
נמאסת ! נמאסו הקומבינות שלך עם החרדים! אתה כישלון! והמניעים שלך זה - משפט שוחד מרמה והפרת אמונים!
Replying to @netanyahu
ביבי מלך ישראל חי חי וקיייםםםםםםםםם תתפוצצו חמוצים מסכנים