סיימנו עוד ישיבת עבודה חשובה בעניין המאבק שלנו בקורונה. ההחלטה על הסגר הוכיחה את עצמה והביאה לירידה דרמטית בנתוני התחלואה בכל היישובים. עם זאת, נותרו כמה יישובים ואזורים בודדים ברשימת הערים האדומות

Oct 16, 2020 · 2:50 PM UTC

240
121
13
1,152
אני מעריך מאוד את המאמץ שהתושבים עשו להורדת התחלואה ומקווה שבמאמץ נוסף נוכל להוציא גם את האזורים הללו מרשימת הערים האדומות בהקדם. זוהי המלצת גורמי הרפואה במשרד הבריאות וטוב שוועדת השרים לאזור מוגבל קיבלה המלצה זו פה אחד. נמשיך להיאבק בקורונה כולנו ביחד. שבת שלום לכולכם.
86
61
4
552
Replying to @netanyahu
תחי ישראל צבא יחי ישראל אהבה מאפגניסטן קאבול 🇮🇱🇦🇫🇮🇱🇦🇫
Replying to @netanyahu
אתה שקרן כרוני, חסר מעצורים. תמכור לוקשים לתומכי הליכוד. אנשים חושבים לא צריכים לקרא את דבריך מבינים לבד, כי אז ביצעו בהוראתך מלא בדקות ועכשיו ביצעו מעט בהוראתך. כמו שאתה אומר על פיך ישק דבר אני בטוחה שאתה מתרגל יכולת לנשק את עצמך מרוב אהבה עצמית. שונאת אותך יותר מאתמול פחות ממחר
Replying to @netanyahu
*"הסגר הוא הצלחה אדירה"* אמר מאחז העיניים. במקום לסגור תיכף ומיד את כל הערים האדומות ומוקדי ההדבקה. אז אני ומי שעוד מוח בראשו אומרים: *הסגר הוא בעצם כישלון אדיר של חוסר משילות ואינטרס הישרדות של אדם אחד שטירלל מדינה שלמה*
Replying to @netanyahu
נבצרות
Replying to @netanyahu
נכשלת, תתפטר
Replying to @netanyahu
אז יאללה, חתונות! קולולולו! בקפסולות של 20 כמובן
GIF
Replying to @netanyahu
עיזה עיוורת ורעה מוליכה אותכם לתהום-(מרן עובדיה זצ"ל) שקרן ופחדן-(ראש הממשלה שרון,ליכוד) מלאך חבלה-(ראש הממשלה שמיר,ליכוד) מהרס ישראל-(משה ארנס ,ממקימי הליכוד) סכנה לישראל ולשלטון הליכוד-(בנימין זאב בגין ) שהארץ תישרף ואנחנו נסתלק לאמריקה-("הגברת" בארמון) צא דיבוק חמדן נכשל-צא!!