סיימנו עוד ישיבת עבודה חשובה בעניין המאבק שלנו בקורונה. ההחלטה על הסגר הוכיחה את עצמה והביאה לירידה דרמטית בנתוני התחלואה בכל היישובים. עם זאת, נותרו כמה יישובים ואזורים בודדים ברשימת הערים האדומות

Oct 16, 2020 · 2:50 PM UTC

240
121
13
1,152
אני מעריך מאוד את המאמץ שהתושבים עשו להורדת התחלואה ומקווה שבמאמץ נוסף נוכל להוציא גם את האזורים הללו מרשימת הערים האדומות בהקדם. זוהי המלצת גורמי הרפואה במשרד הבריאות וטוב שוועדת השרים לאזור מוגבל קיבלה המלצה זו פה אחד. נמשיך להיאבק בקורונה כולנו ביחד. שבת שלום לכולכם.
86
61
4
552
Replying to @netanyahu
דרעי מאשר לך את המהלך הזה?
1
1
Replying to @netanyahu
מושחתיהו! לא מאמינים לך לאף מילה!
1
1
Replying to @netanyahu
שוחד. מרמה. הפרת אמונים. אתה תכתוש אותנו רק כדי להציל את עצמך. לך כבר, חתיכת פרזיט סגול
1
2
Replying to @netanyahu
בלה, בלה, בלה לך כבר אפוקסי
6
Replying to @netanyahu
חינוך למופת
2
2
Replying to @netanyahu
מה עם מאבק דרום תל אביב?
2
2
17
Replying to @netanyahu
יש לך משהו לומר בעניין?
2
Replying to @netanyahu
הדבר היחיד שהסגר השני מוכיח הוא שמחדלי הממשלה יובילו אותנו גם לסגר שלישי, רביעי וכו'. תתעוררו כבר ותתחילו לעבוד בצורה אמיתית וללא פוליטיזציה בקבלת החלטות. סגר אינו פתרון !
1
4
Replying to @netanyahu
טינופת
2