סיימנו עוד ישיבת עבודה חשובה בעניין המאבק שלנו בקורונה. ההחלטה על הסגר הוכיחה את עצמה והביאה לירידה דרמטית בנתוני התחלואה בכל היישובים. עם זאת, נותרו כמה יישובים ואזורים בודדים ברשימת הערים האדומות

Oct 16, 2020 · 2:50 PM UTC

240
121
13
1,152
אני מעריך מאוד את המאמץ שהתושבים עשו להורדת התחלואה ומקווה שבמאמץ נוסף נוכל להוציא גם את האזורים הללו מרשימת הערים האדומות בהקדם. זוהי המלצת גורמי הרפואה במשרד הבריאות וטוב שוועדת השרים לאזור מוגבל קיבלה המלצה זו פה אחד. נמשיך להיאבק בקורונה כולנו ביחד. שבת שלום לכולכם.
86
61
4
552
Replying to @netanyahu
ברקו לראשות הממשלה. הנאשם הביתה. לא רוצים לשמוע ממך כלום. לך
1
Replying to @netanyahu
לך מכאן. לא רוצים לשמוע ממך כלום. מה אתה מבין במחלה? מה ראש המלל מבין במחלה? זה לא חנות מכולת. ניהול פוליטי זה לא ניהול. לך @gantzbe
6
Replying to @netanyahu
שומעים חדשות @N12News וזה פשוט לא יאומן שמושחת כזה עומד בראש המגינה. לך כבר מכאן. אתה מחריב את ישראל.
6
Replying to @netanyahu
אזרחי ישראל היכונו היכונו לסגר שלישי מבית היצור של הנאשם בפלילים הנוכל המושחת השקרן המסית. הסגר השלישי עומד להיות בסמוך למשפטו של הנוכל בינואר. הנתונים לא נתונים. הנאשם שמקבל ההחלטות על סגר פוליטי לא מבין דבר בטיפול במחלה. הנאשם לנבצרות מייד . מחוסר יכולת לטפל במגיפה. @gantzbe
2
Replying to @netanyahu
נאשם תפסיק כבר להודיע הודעות. אף אחד לא מקשיב לך. הקול נסגר ולא מקשיבים. כי לא מעניין. נקשיב רק להודעת ההתפטרות. חוץ מזה לא מעניין. לך לך מכאן
1
1
Replying to @netanyahu
החלטה מצוינת היות ואתה אחראי לקטסטרופה שהובילה אליו. לא שומע להנחיות עושה מה שהחרדים אומרים.
1
2
Replying to @netanyahu
לא מאמין לאף מילה שיוצאת מפיו של נוכל ושררן סידרתי . אף מילה. לך.
1
3
Replying to @netanyahu
שוב נכנעת לחרדים, עד שלא תצא מהחיים שלנו לא נצא מהקורונה.
2
2
32
Replying to @netanyahu
וואו ההחלטה על הסגר הוכיחה🤦‍♂️ הוכיחה שאתה אפס! שכל הטיפול מפברואר הוא בזיון אחד מתמשך! לך כבר - לך!
1
15