סיימנו עוד ישיבת עבודה חשובה בעניין המאבק שלנו בקורונה. ההחלטה על הסגר הוכיחה את עצמה והביאה לירידה דרמטית בנתוני התחלואה בכל היישובים. עם זאת, נותרו כמה יישובים ואזורים בודדים ברשימת הערים האדומות

Oct 16, 2020 · 2:50 PM UTC

240
121
13
1,152
אני מעריך מאוד את המאמץ שהתושבים עשו להורדת התחלואה ומקווה שבמאמץ נוסף נוכל להוציא גם את האזורים הללו מרשימת הערים האדומות בהקדם. זוהי המלצת גורמי הרפואה במשרד הבריאות וטוב שוועדת השרים לאזור מוגבל קיבלה המלצה זו פה אחד. נמשיך להיאבק בקורונה כולנו ביחד. שבת שלום לכולכם.
86
61
4
552
Replying to @netanyahu
ביבי אתה השמאלן הכי מגעיל ומסריח שקיים הרסת את המדינה שהימין האמיתי הקים.תתבייש לך!!! בגין וזבוטינסקי מתהפכים בקברם יא חתיכת אפס
Replying to @netanyahu
איזה ביזיון. נגד מפגינים אתה מפעיל משטרה חשאית ופה יורקים על ההנחיות בכל המוסדות שלהם , ובקושי יש 2 ניידות בכל הארץ . אתה ביזיון ynet.co.il/article/rkYll9Fvv…
Replying to @netanyahu
🇦🇿🇹🇷🇮🇱
Replying to @netanyahu
מזל טוב איש יקר ❤️❤️❤️
1
Replying to @netanyahu
אין סגר שלא מוכיח את עצמו: מוריד את התחלואה ומרסק את הכלכלה. הרעיון הוא איך לא מגיעים לסגר. כדאי שתתקשר לכמה מנהיגים בעולם לברר איך הם עשו את זה.
1
Replying to @netanyahu
שטויות , כל זכר הורס עוד חלקה טובה ביחסים עם הבוחרים ובכלל ניראה מנותק מהציבור, מתי הסתובבתי לראות את ההומלסים ברחבי תל אביב ובכלל איפה חולדאימהעבודה ואול להשאר בבית/ בחוץ כי כבר אין בית אנשים מסתובבים בחוץ,אין לו כסף כבר לשלם כי אין משכורת,אין משכורת אין מזון.
Replying to @netanyahu
Copo di tutti capi
Replying to @netanyahu
שקרן ואבא של יצור הזוי ומסית אפילו יותר ממך. @Likud_Party
1