סיימנו עוד ישיבת עבודה חשובה בעניין המאבק שלנו בקורונה. ההחלטה על הסגר הוכיחה את עצמה והביאה לירידה דרמטית בנתוני התחלואה בכל היישובים. עם זאת, נותרו כמה יישובים ואזורים בודדים ברשימת הערים האדומות

Oct 16, 2020 · 2:50 PM UTC

240
121
13
1,152
אני מעריך מאוד את המאמץ שהתושבים עשו להורדת התחלואה ומקווה שבמאמץ נוסף נוכל להוציא גם את האזורים הללו מרשימת הערים האדומות בהקדם. זוהי המלצת גורמי הרפואה במשרד הבריאות וטוב שוועדת השרים לאזור מוגבל קיבלה המלצה זו פה אחד. נמשיך להיאבק בקורונה כולנו ביחד. שבת שלום לכולכם.
86
61
4
552
Replying to @netanyahu
סיימתי צום של 14 יום ירידה דרסתית במשקל הצלחה אדירה מכל העולם מתקשרים לשאול איך עשיתי זאת. חתיכת רה"מ אפססססס מושחת שקרן רמאי ונוכל #לך
1
Replying to @netanyahu
אין נוכלים כמוך. הרודן הכושל בעולם. צא מחיינו!!
1
Replying to @netanyahu
יא מלךךךך. תעשה טובה תעלה לחדר של יאיר ותחליף לו את הערוץ בטלויזיה לערוץ 20. כל שאר הערוצים נשמעים לו בפרסית
1
Replying to @netanyahu
הוכיחה עצמה איומה ונפשעת. שנה תפיסה כי נצא מהסגר בכוח, המצב יצא משליטה. נהרסו חיינו וחיי ילדינו. בכל אירופה בסגר הכי חמור עובדים ולומדים. לטובתך ולטובתנו הפסיקו את התבדוקה ושנו גישה
1
7
Replying to @netanyahu
אנחנו קורסים! תתעוררו!
3
Replying to @netanyahu
הכי טוב שתנעל את כולם במרתפים. כך לא יהיו תאונות, מחלות והפגנות. חלאה
1
1
Replying to @netanyahu
כל עוד רה"מ הזה בתפקיד לא נצא מהמשבר.
2
Replying to @netanyahu
למה שוב אתה נכנע ללחצים ומשחרר מהר?!
1
1
Replying to @netanyahu
ynet.co.il/news/article/rkrz… חבל שהוא לא זכה להנות מפירות ההצלחה
1
1
Replying to @netanyahu
עיזה עיוורת ורעה מוליכה אותכם לתהום-(מרן עובדיה זצ"ל) שקרן ופחדן-(ראש הממשלה שרון,ליכוד) מלאך חבלה-(ראש הממשלה שמיר,ליכוד) מהרס ישראל-(משה ארנס ,ממקימי הליכוד) סכנה לישראל ולשלטון הליכוד-(בנימין זאב בגין ) שהארץ תישרף ואנחנו נסתלק לאמריקה-("הגברת" בארמון) צא דיבוק חמדן נכשל-צא!!
1
1