סיימנו עוד ישיבת עבודה חשובה בעניין המאבק שלנו בקורונה. ההחלטה על הסגר הוכיחה את עצמה והביאה לירידה דרמטית בנתוני התחלואה בכל היישובים. עם זאת, נותרו כמה יישובים ואזורים בודדים ברשימת הערים האדומות

Oct 16, 2020 · 2:50 PM UTC

240
121
13
1,152
אני מעריך מאוד את המאמץ שהתושבים עשו להורדת התחלואה ומקווה שבמאמץ נוסף נוכל להוציא גם את האזורים הללו מרשימת הערים האדומות בהקדם. זוהי המלצת גורמי הרפואה במשרד הבריאות וטוב שוועדת השרים לאזור מוגבל קיבלה המלצה זו פה אחד. נמשיך להיאבק בקורונה כולנו ביחד. שבת שלום לכולכם.
86
61
4
552
Replying to @netanyahu
אם אתה גבר ,אל תוותר לחרדים תמשיך את הסגר בערים האדומות ,אל תכנע ותהיה סחיט.
Replying to @netanyahu
ההגעה לסגר היא ההצלחה הכי גדולה שלך.
Replying to @netanyahu
עשית גם דברים טובים בעבר. עכשיו תתפטר ותעזוב אותנו! האופטימום: רד לאמריקה !כאן אתה רק מזיק !! אתה ובנך הדפוק!. שלא לדבר על אשתך ( השלישית). תתפטר !!!
Replying to @netanyahu
אני באמת לא מבין משהו, שי ניצן אומר לתמר אלמוג שהתיק של מנדלבליט נסגר בהמלצתו (של ניצן) בעילה משולבת של חוסר ראיות וחוסר עניין. האם לא טען מנדלבליט בבגץ ובמקומות אחרים שהתיק נסגר "ללא סיבה"? מה בעצם טען מנדלבליט בעניין זה?
Replying to @netanyahu
ישובים אדומים שאתה תפתח בגלל פוליטיקה ושוב תוביל אותנו לסגר מלא כי אתה פחדן
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה, אתה פועל נכון רואים תוצאות. קודם כל שומרים שאנשים ישארו בחיים. וזה מה שאתה עושה . תבורך !!!
Replying to @netanyahu
לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך
Replying to @netanyahu
מעניין למה ביבי דבק בכיסא.כל כך טוב לו
Replying to @netanyahu
מתי ההחלטה על איסור מסיעה ברכב, אופנועים ואופניים חשמליות? זה בטוח יוריד את תאונות הדרכים