חייב לתקן תיקון קטן לגבי הפתיחה שלך. הסגר ש"אתה" ו"אתה" ו"אתה" ( אתה פשוט מדגיש שהכל בזכותך) התעקשת עליו הוא לא הצליח כי הוא לעולם יהיה כשלון בגלל התוצאה ההרסנית שלו. זה שהתחלואה יורדת זה ברור, היא גם תעלה חזרה...זה לא מדד ההצלחה. מקווה שהבנת את מה שאני ואני ואני הסברתי.