שבת שלום לראש הממשלה הכי טוב בעולם תודה על עשייה מדהימה וחשובה למען עם ישראל אין כמוך שאלוהים ייתן לך בריאות כח הצלחה וברכה תשמור על עצמך מכל משמר אתה הגאווה והתקווה שלנו ❤🇮🇱
שבת שלום ראה"ם היקר. פתיחת מערכת חינוך מחר,ולא משנה איזה גיל,ולא משנה התנהגות הצבור = חזרה מוחלטת לתחלואה שלפני הסגר הכללי, ובטול כל ההצלחה המצויינת שלו.השמאל בממשלה גרם לזה שוב מתוך גישתו שוללת הסגר מסבות אידאולוגיות, וגם מתוך רצון להפיל את ראה"ם.אסור היה להכנע. רק בחירות!
אתה יודע למה אני ואשתי והילדים מתים עליך מלך שלנו?
כי בזכות זה שאתה לא אומר מילה על זה שהחבר'ה שלנו מכניסים מכות ומרביצים עם מטף וקצת דורסים -
בזכות זה שאתה לא אומר כלום, מלך, באמת ימות איזה שמאלני.
וגם יהיו פצועים קשה ימח שמם.
בזכותך מלך!
בגלל זה אנחנו מתים עליך. מכירים אותך