איך הבוס שלי אמר לי, אתה יכול לעבוד 25 שעות ביום, זה לא עוזר אם אתה לא מבצע את המשימה שנתנו לך. עוד שניה יוצאים מהסגר וכל מה שיש לך לומר זה שעשית שלום תמורת שלום. מבין שעבדת קשה על זה, אבל זה לא המשימה.
איך אתה משתמש בדת לצרכים פוליטיים 😜
מקיאוולי לא האמין כשכתב את ״הנסיך״, שיבוא יום ומישהו יקח את החיבור הזה כל כך רחוק. הוא שם סייגים לשימוש בדת, בשקרים, בהפרד ומשול, בפחד, בעצם טען שלכל מניפולציה יש גבול. ואצלך אין גבולות.
מוצש בבלפור, כי עברת כל גבול! לא נוותר עד שתעוף מחיינו!